Rast prodaje novih automobila ASA grupacije u prvoj polovini ove godine u odnosu na isti period prošle, iako je vrlo mali - svega 0,7 posto, znak je da se tržište oporavlja od krize koja ga je pritiskala proteklih godina. Ova kompanija, koja zastupa brandove volkswagen, audi, škoda, seat i porsche, u ovoj godini ima tržišno učešće od 41,3 posto. Kompanija je na početku godine imala za cilj očuvati stečeno tržišno učešće. Prema podacima o prodaji, tržišno učešće brendova koje ASA grupacija ima u ponudi u susjednim zemljama, Srbiji i Hrvatskoj upola je manje nego u BiH. Lijepo je reći da imaju tako velik udio na tržištu, međutim, cilj im je da ostvare dobar profit kako bi mogli nastaviti ulagati u razvoj poslovanja. Kompanija nije cjenovno pozicionirana i nije joj cilj spustiti cijene da proda što više automobila, nego nastoji očuvati imidž i ponuditi kupcima kompletnu i kvalitetnu uslugu. U ovoj godini napravili su sinergiju resursa grupacije i u prodaju automobila uključili su finansiranje, osiguranje i druge vrste podrške kako bi kupci u njihovom salonu mogli dobiti sve usluge koje im trebaju.
Rast prodaje novih automobila ASA grupacije u prvoj polovini ove godine u odnosu na isti period prošle, iako je vrlo mali - svega 0,7 posto, znak je da se tržište oporavlja od krize koja ga je pritiskala proteklih godina, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Sarajevu.
Direktor ASA auta Senad Olovčić je kazao da ova kompanija, koja zastupa brandove volkswagen, audi, škoda, seat i porsche, u ovoj godini ima tržišno učešće od 41,3 posto. Kompanija je na početku godine imala za cilj očuvati stečeno tržišno učešće. Prema podacima o prodaji, tržišno učešće brendova koje ASA grupacija ima u ponudi u susjednim zemljama, Srbiji i Hrvatskoj upola je manje nego u BiH.
Nova ulaganja
- Lijepo je reći da imamo tako velik udio na tržištu, međutim, cilj nam je da ostvarimo dobar profit kako bismo mogli nastaviti ulagati u razvoj poslovanja, kaže Olovčić.
Kompanija nije cjenovno pozicionirana i nije joj cilj spustiti cijene da proda što više automobila, nego nastoji očuvati imidž i ponuditi kupcima kompletnu i kvalitetnu uslugu.
- U ovoj godini napravili smo sinergiju resursa grupacije i u prodaju automobila uključili smo finansiranje, osiguranje i druge vrste podrške kako bi kupci u našem salonu mogli dobiti sve usluge koje im trebaju, rekao je Olovčić.